Tänk att…

…äntligen få komma ut och bort från hemmet och soffan! Tack vare fina vännen och fd kollegan, Monica, så kom jag ner på stan, för en trevlig fikastund på Espresso house!

Jag blev hämtad, och hemskjutsad! Så fint!

Ett litet besök på Printz bageri var ju också ett måste! Har ju inte varit där sen dagen innan julafton! Skämmigt…

Väl hemma så fick vovva springa i grannens inhägnade skog en stund. Så vi fick alla lite stimulans och glädje!

Idag ska jag ta en ”riktig” sväng med vovva, och lufta sinnet lite! Ska bli skönt!

Kramar till alla!❤️

Om anncha0117

Här skriver jag när jag hinner. Har mycket att pyssla med hundar och trädgård och naturen. Älskar att vara ute i skog och mark. Välkommen att läsa. Skriv gärna en kommentar, typ hälsning eller så. Det gör mig glad.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade och märktes , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tänk att…

  1. Glen Snoddas skriver:

    Finkaffe, det är grejer det!

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar