Att kunna koppla av….

…..är ju en konst, men inte om man är på http://yasuragi.se där kan man njuta av varma bad, lugn och ro, god mat, och allmän njutning!

IMG_0189.JPG

Vi utnyttjade julklappen från förra året av barnen, vilken klapp!!

Innan spa turen hann jag ut i skogen och la ett spår till Taito, för att han skulle få bli lite trött, och ha lite roligt!
Det gillar han och jag njuter av lugnet och fikat!
Stellan såg efter vovva och hus.

IMG_0186.JPG

Sen har det resande paret kommit hem från Canada! Resan skulle vara i ett år, men en del saker ändrar sig under resans gång så att säga, och dom valde art komma hem tidigare, vilket inte gör mig ett dugg, skönt att dom är hemma igen!!!

Nu ska vi snart hälla ner oss i bingen och starta en ny vecka med jobb och slit!!

Natti natti!

Om anncha0117

Här skriver jag när jag hinner. Har mycket att pyssla med hundar och trädgård och naturen. Älskar att vara ute i skog och mark. Välkommen att läsa. Skriv gärna en kommentar, typ hälsning eller så. Det gör mig glad.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Att kunna koppla av….

  1. Erika skriver:

    Det låter helt perfekt för hårt arbetande sköterska att spa-a sig 🙂 .

    Gilla

Lämna en kommentar