Och efter en hel vecka….

med härlig ledighet, är det dags att samla ihop sig för att möta den trista vardagen på jobbet. Tyvärr inget som jag i dagsläget längtar efter. Spöktankar från arbetsplatsen har letat sig in i minsta hjärnskrynkla och vägrat att släppa taget, men jag har kämpat på. Djupandats, försökt med Yoga, promenerat, och tagit det allmänt lugnt. Underbart!
Snön har kommit, vilket gör att naturen är helt underbart vacker.

Sen har mannen och jag besökt årets MC mässa! Lite shopping och lite myspys…. Mycket trevligt!!

2015/01/img_0389.jpg

2015/01/img_0402.jpg

2015/01/img_0399.jpg

Om anncha0117

Här skriver jag när jag hinner. Har mycket att pyssla med hundar och trädgård och naturen. Älskar att vara ute i skog och mark. Välkommen att läsa. Skriv gärna en kommentar, typ hälsning eller så. Det gör mig glad.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Och efter en hel vecka….

  1. Tråkigt med spöktankar hoppas det blir bättre😘

    Gilla

Lämna en kommentar